Cititorii mei

Translate

vineri, 22 aprilie 2011

În gheara nopţii


În gheara nopţii crude, m-am predat
Mult prea târziu, minutul nu-l mai ştiu,
Luceafărul nu ştiu când a plecat,
Nu ştiu nimic, eram într-un pustiu.
Şirag de lacrimi pieptul îmi ardeau,
În mii de spasme şi suspine-adânci
Ochii de pereţi negri se loveau,
Iar poarta ta, închisă, dintre stânci
Cu-n lacăt enorm mă întâmpina.
În gheara nopţii, unde să găsesc,
Prin întuneric...? Numai inima
Îmi era ghid, ştiind cât te iubesc,
Pe flori uscate lacrimi se-aşterneau,
În urma mea lăsam imenşi nămeţi
Căutam cheia, norii o păstrau
Undeva sus, pe-ai munţilor pereţi.
Cheia iubirii noastre uimitoare
Se ascundea acolo sus de tot,
În zori cu rouă, prin raze de soare,
M-au orbit de lumină şi nu pot
Să o cuprind cu mâinile crăpate,
Deşi braţele tale stau întinse,
Am mai pierdut din viaţă înc-o noapte
Privindu-te prin lacrimile scurse.
Cui aş putea să-i cerşesc ajutor
Acum când şi Isus e pus pe cruce
În lacrimi din iubire am să mor?
Iubirea noastră-n ceruri se va duce?
Va reînvia oare în lipsa mea,
Când eu voi fi o simplă slovă scrisă?
Mă-nchin voinţei Domnului, de vrea
Să-mi dea o zi, chiar de iubire-nvinsă!



6 comentarii:

  1. Adorabile cuvintele, unic de frumoase. Multumesc ca existi si eu imi bucur ochii cu tot ce scrii. Paste de neuitat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi mulţumesc din tot sufletul meu! Dumnezeu să ne lumineze tuturor sufletele pline de lacrimi şi suspine!
    Paşte Fericit cu multă lumină şi pace!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să nu uităm că viaţa are şi zile, uneori mai frumoase, alteori mai urâte!
    Să nu ne mai gândim la gheara întunericului!
    Viata este frumoasă.
    Nimic nu este mai frumos decât un nou răsărit de soare!
    Speranţa noastră de mai bine este numai în Domnul Isus care s-a jertfit pentru noi.
    Astăzi suntem chemati să cugetăm profund la imensul său sacrificiu făcut pentru iertarea noastră.
    Să ai un Paşte cu îndestulare şi fericire sufletească!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveţi dreptate, domnule Victor! Viaţa are şi zile senine...
    Mereu am primit fericire după multă, multă suferinţă.
    Ştiu că Dumnezeu nu mă va lasă nici de această dată.
    Mereu a fost lângă mine, iar eu cu gândul la EL!
    Sunt sigură că nu mă va părăsi! Lacrimile mele îmi vor spăla păcatul de a mă bucura enorm în clipele când eram mângâiată.
    Sărbători pline de lumină şi pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. "Oriunde te-ai afla, acolo sunt şi eu."
    (Ludwing van Beethoven)

    "O singură vorbă uşurează povara şi durerea vieţii. Acea vorba este “iubire”."
    (Sofocle)

    eu...iubirea

    RăspundețiȘtergere
  6. Te implor să te semnezi!!!
    De ce? De ce mă-ntristezi????????

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!