Cititorii mei

Translate

duminică, 9 mai 2010

Vreau să ies din ploaia asta!



Vreau să ies din ploaia asta, să te-alung în depărtare,
Vreau să deslușesc misterul, să știu de ce ploaia doare,
Să-mi spui unde îmi e somnul, de ce în noapte persiști,
Vreau să plec, plouă cu ochii ce privesc spre tine triști.

Vreau să scap de sub umbrela iubirii născute-n ploaie,
S-o strivesc ca pe-o secundă, s-o înlătur pe o foaie,
Lupt cu mine zi și noapte, lupt din minte să te scot,
Dar e ploaia lângă mine, deși știu c-am pierdut tot.

Vreau să ies din ploaia asta, să mă scald în băi de soare,
Vreau să-ntorc timpul, deși, plouă cu-a ta sărutare,
O ploaie de primăvară, doar ea este vinovată,
Poate spăla tot pământul, dar nu dragostea curată.


2 comentarii:

  1. dana, msc ptr poezii, te ating pina lacrimi...e kiar ceia ce simt...

    RăspundețiȘtergere
  2. In ploaie ne-am sarutat
    Prima data...n-am visat...
    Sub umbrela ne-am ascuns
    Si-n suflete ne-a patruns
    Iubirea, asa a fost ...
    De ce-as mintii? n-are rost
    Sa mint, Iubire curata...
    A fost...si adevarata...
    Unde e azi? doar la mine ...
    Se pare ca-mi curge-n vene
    IUBIRE INSIROPATA
    IUBIRE ADEVARATA ...

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!