Cititorii mei

Translate

duminică, 23 mai 2010

Sa-mi spui din nou cat ma iubesti!



Nu vreau să port giulgiul minciunii,
Nu vreau să mă ascund de dor,
Vreau să zâmbim pe geana Lunii
Cuprinsi de-al dragostei fior,
Nu pot să mă prefac că-n noapte
De al tău dor n-am suspinat
Că nu mi-au lipsit două şoapte
Şi zborul nostru minunat,
Nu pot să rostesc ce nu simt,
Nu pot să nu oftez de dor
Chiar îmi doresc iar să presimt
Că ne vom rătăci în zbor,
Prin cerul nostru minunat
Vom rătăci plini de iubire
Să-mi spui că este-adevărat
Şi să mă scalzi în fericire,
Dar eşti departe dragul meu
Azi mă hrănesc c-o amintire,
Cu-o poză şi cu glasul tău
Care mă învăluie-n iubire.
Te vei întoarce într-o zi
Din nou la piept să mă topeşti ,
Să-mi dai motiv pentru-a trăi
Rostind cât de mult mă iubeşti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!