Cititorii mei

Translate

miercuri, 19 mai 2010

Imi tulburi visul desfranat



S-adormi mereu în al meu gând,
Să mă trezesc în ai tăi zori
Cu dor de tine, suspinând,
Prin ochii mei să te strecori

În suflet, să-mi renaști speranța,
Îmi tulburi visul desfrânat,
Îmi luminezi iar dimineața
Ce curge-n noi acționat,

Îmi pătrunzi cu a ta privire,
Pe un zbenghi de nor mă ridici,
Îmi dai, îti dărui fericire,
Iar anii îmi par mult prea mici

Pentru-a ne sătura de noi,
Să luăm din piață mulți pitici
Să le stropim cu apă sloi
Inimioara lor de chirpici,

Să le dăm viață, iar ei nouă
Să ne-o redea la infinit,
Din viața lor să facem două,
Să ne iubim la nesfârșit.

În fiecare viaţă-n parte,
Oricât de multe-am câștiga,
Oricât ai fi tu de departe...
Spre dragoste te-aş instiga.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!