Cititorii mei

Translate

miercuri, 5 mai 2010

Iubesc



Iubesc, fără vreun rău să fac
De ce ar trebui să tac?
Oare de ce v-ar păsa vouă?
Iubesc când ninge și când plouă,
Iubesc în zori când mă trezesc,
Visez sau nu, totuşi, iubesc,
Iubesc din suflet, cu căldură,
Cu lacrimi multe și cu ură
Că nu pot iubi și mai mult,
Dar aş iubi încă pe-atât,
Mi-a spus astăzi iubitul meu:
"Și dorul tot de Dumnezeu
Este lăsat, chiar dacă arde
Când dragostea îți e departe"
Iubesc cu inima, aprins
Iubesc cu sufletul deschis,
Iubesc oricând, oricât mă doare,
Nu am de ce să-mi cer iertare,
La fel iubesc și când zâmbesc,
În ochii lui cei verzi privesc,
Iubesc, oricât v-ați consuma,
Cu sufletul și inima,
Cu trupul chiar, dacă se poate,
Iubesc aprins noapte de noapte,
De ce v-aș da totu-n vileag?
Iubesc amar, iubesc dulceag,
Asta e doar problema mea,
Iubesc curat, iar dragostea
Mă face cea mai fericită
Iubesc, chiar dacă nu-s iubită
Și fac asta de ani și ani...
Iubesc prieteni și dușmani,
Iubesc amici, frați, cunoscuți,
Iubesc și cerșetori desculți,
Dar nu iubesc ipocrizia,
Cum nu iubesc deloc prostia,
Iubesc enorm sinceritatea,
La fel urăsc și nedreptatea,
Iubesc enorm și nu vă mint,
Iubesc, numai atunci când simt
Că am de ce și-am și pe cine,
Nu pot iubi chiar pe oricine...
Cu-a mea iubire mă mândresc...
Și îl iubesc, chiar îl iubesc!
Iubesc și sunt îndrăgostită
Iubesc fiindcă mă simt iubită.
N-am de ce să vă întristez,
Deși-mi tot spuneți că visez
Că nu sunt deloc realistă...
Iubesc fără a mai fi tristă.
Iubesc un suflet minunat,
Chiar și azi-noapte l-am visat,
Poate pe voi vă deranjează...
Dar...sigur și el mă visează.




3 comentarii:

  1. Ce poate fi mai frumos decât iubirea? Mai ales atunci când este cântată în versuri... Seară bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Cristian...
    Iubirea pe care-o am
    Este-asa de minunata...
    Doar fiindca e-adevarata!


    Si voi la fel dragii mei! seara exceptionala!

    RăspundețiȘtergere
  3. iubeshte...k e frumos ce face iubirea din oameni...numai cu kat e mai puternika iubirea cu atat mai mult doare...dar ce am putea face...suntem facuti sa iubim...sa suferim shi sa plangem..

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!