Cititorii mei

Translate

vineri, 7 mai 2010

Privind spre cer



Privesc spre cer, zăresc pământul,
Drumul din nou s-a bifurcat,
M-a adiat pe frunte vântul,
De-un nor veșted m-am agățat
Ca un paianjen fără plasă,
Ca un gândac fără cartof,
N-am loc sub cer, n-am loc în casă,
Nu vreau să-mi fac loc sub pantof.
Miriapodul m-a atras
Sperând că se va înfrupta
Din seva mea doar într-un ceas
Ne mai crezând că pot lupta
Cu bătăturile lui vechi,
Cu step-ul lui prea sacadat
Ce mă pătrunde prin urechi,
Ceru-i senin, s-a luminat
Împletind norii-într-un taifun,
Valul durerii-a estompat,
Pe-un colț de stea dorul nebun
A curs, a curs și s-a uscat.

Privesc pământul și zăresc
O stea-n căușul palmei mele,
Cu dragoste o învelesc,
Sunt un paianjen prins de stele
Cu-n fir subțire, obsedată
După iubire, doar iubire,
Dar nu cea moartă, cea curată,
Din palme-mi cresc mai multe fire,
De alte stele-am să m-agăț
Mă voi plimba cu Carul mare
Și Carul mic să mă răsfăț
De la Luceafăr pân-la Soare.

2 comentarii:

  1. Este prea confuza pentru mine aceasta poezie dar ca si cele din urma este la fel de frumoasa dar eu la ora asta tarzie in noapte nu o inteleg app este 12;44 si sunt obosit deci in final foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul mamy Marisik
    Eu te inteleg mamica
    Cam de mult timp nu mai stii
    Sa mai citesti poezii
    Cu job-ul tau asta tare...
    M-ai adus la disperare...
    Nu ai timp nici sa respiri
    E si normal sa te miri
    Sa ramai asa blocat...
    Dar...stii...s-a evaporat
    Astazi spinul ce-mi statea
    Infipt in inima mea ...
    In picioare ...niciodata
    Nu ma voi lasa calcata!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!