Cititorii mei

Translate

joi, 27 mai 2010

Te-as rataci...



Te-aş rătăci iubirea mea...
Te-aş rătăci, dacă-aş putea...
Te-aş pierde printre gânduri zeci
Să uit c-ai fost, să uit că pleci,
Te-aş rătăci printre cuvinte
Să nu-mi mai stai adânc în minte.
Te-aş şterge, pată de cerneală,
Te-aş şterge ca pe-o bănuială,
Te-aş pierde-n zori când mă trezesc
Dar, deschid ochii şi-ţi zâmbesc.
Te-aş pierde-n noapte printre vise
De n-ar fi stelele aprinse,
Luna de n-ar mai lumina,
Chiar te-aş uita, iubirea mea...
Dar, stelele încă-s aprinse,
Visele noastre nu-s învinse,
Luna ne dă a ei tăcere,
Tu-mi dai dulce-a ta mângâiere
Nu mai am timp să rătăcesc
Sau să-ncetez să te iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!