Cititorii mei

Translate

vineri, 21 mai 2010

Ținându-ne de mână pe Marte am zburat



Stelele ne zâmbeau, Luna era departe
Iar noi zburam, zburam, ușor, ușor spre Marte,
O frânghie-atârnată din ceruri ne-a-îmbiat,
Am lăsat totu-n urmă, doar pe ea am urcat,
Am zburat printre lacrimi, peste tot ce doboară,
Am renăscut speranța, cea mai scumpă comoară.
Doar zâmbete fierbinți pe chip s-au desenat
Dintr-un motiv prea simplu, e prea adevărat,
Chiar am zburat pe Marte, nu veți visa nicicând
Cât este de real, nu-i doar la noi în gând
Aseară-am mutat Luna chiar pe-a noastră planetă,
Am zburat printre stele fără nici o rachetă,
Am clădit drum prin ceață, norii i-am alungat...
Ținându-ne de mână pe Marte am zburat
Printre petale sute și raze argintate,
De-acum e luminată orice-înnorată noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!