Cititorii mei

Translate

duminică, 23 ianuarie 2011

Înger alb din fulgi de nea













Scriu în lipsa ta iubire,
Scriu pe fulgii de zăpadă
Ce se aştern în neştire,

Sunt doar sufletul din stradă,

Scriu de dorul tău să-mi treacă,
Scriu cu lacrima pe clape,
Printre note-ar vrea să-mi zacă

Dorul tău, ce nu-mi încape

În inima mea enormă,

De mult nu mai are loc

A crescut, a luat o formă...

Prea mare, mult, prea mult foc...

Mă apasă peste pleoape,

Peste suflet mă cuprinde,

Mi-aş dori să-mi fi aproape
Să nu mă mai pot desprinde
De-al tău suflet cald, iubire...

Să-ţi fac îngeri de zăpadă,

Să mă-neci în strălucire,

Numai ochii tăi să vadă

Înger alb din fulgi de nea,
Să fiu veşnic pentru tine
Ghiocel, de s-ar putea

Să răzbesc pe culmi alpine.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!