Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

O altă... Rugăciune



E noapte, totu-i liniştit,
A nins destul şi s-a oprit,
M-aşez în genunchi pe covor,
Toţi îngerii vreau să-i implor
Drum spre cer să îmi creeze,
Sufletul să-mi lumineze,
Rugăciunea s-o rostesc:
Mai întâi să mulţumesc
Pentru ceea ce-am primit,
Mulţumesc că n-ai dormit
Doamne, Dumnezeul meu!
Atunci când mi-a fost mai greu,
Mulţumesc c-ai avut milă
Să-mi asculţi filă cu filă!
Să-mi dai Doamne-a ta răbdare,
Să nu mă îneci în uitare,
În oceanele fierbinţi...
Că nu mi-am ieşit din minţi
Atunci când mi-a fost mai greu,
Doamne!!! Dumnezeul meu!!!
Oare cum să-ţi mulţumesc?
Iartă-mă de-am să greşesc!!!
Şi ajută-mă să fiu,
Cum am fost, un suflet viu
Cu frică mereu de Tine,
Printre lacrimi şi suspine,
Nu mă schimba niciodată!
Vreau s-am inima curată
Orice mi s-ar întâmpla,
Stelele de-aş contempla
Îngheţată-n ger cumplit
Şi cu părul despletit,
Lasă-mi Doamne, Tu puterea
De a nu-mi iubi averea
Ce am strâns-o într-o viaţă
Şi-o pot pierde-oricând în ceată,
Lasă-mi Doamne mâna-ntreagă
Să fac lumea să-nţeleagă
Că... tot aurul din lume,
Sau altă avere-anume,
Ce-o tot strângem cât trăim,
De-o furăm sau de-o muncim,
Niciunde nu ne-o urma,
Am venit şi vom pleca
Tot cu mâinile pe piept.
Dă-mi Doamne gând înţelept
Să nu las ochii-n pământ
Atâta timp cât mai sunt!
Chiar de-am să mă întristez,
Nu vreau să mă ruşinez
Pentru vreo faptă păgână,
Nu vreau îngerii să-mi spună
Că de ei m-am folosit
Şi cu suflet îmbâcsit
Mai vreau încă să-i implor
Să-mi mai sară-n ajutor
La nevoie când voi fi.
Doamne!!! La ai mei copii
Dă-le minte luminată,
Inimă cât mai curată,
Durerea ce îi pândeşte
Doamne! mie-mi dăruieşte!
Învaţă-i Tu ce e bine!
Poate n-ascultă de mine,
Eu sunt... suflet, plâng..., suspin...
Tu poţi tot, Doamne! Amin!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!