Cititorii mei

Translate

marți, 25 ianuarie 2011

NU TRANSFORMAŢI RIMA-N DRAMĂ!



De la nimeni n-am furat,
De la nimeni n-am cerut,
În loc să plâng neîncetat
Cuvântul l-am aşternut
Mai cu rimă, mai cu sete,
Mai cu lacrimi şi suspine
Am aşternut pe-ndelete
Tot ce-am ştiut eu mai bine,
N-am rănit, cum mulţi o fac
Mai ales acum, prin spate...
Printre rime mă complac,
Nu rănesc pe nimeni, frate!
N-am cerut nici îndurare,
N-am cerut nicio minune,
Nu pretind c-aş fi vreo "mare",
Nu cerşesc compasiune,
Nu v-am cerut niciodată,
Nici măcar să mă citiţi
Dar, din inima mea toată
Cer atât: NU MĂ RĂNIŢI!!!
Mă şantajaţi cu privirea,
Cu purtări de zero bani,
Nu-mi veţi otrăvi gândirea,
Nu iau în seamă duşmani,
Nu-mi e teamă de buchete
De pătrunjel sau mărar...
Le curăţ... pe îndelete
Chiar de au gustul amar.
Dac-al meu zâmbet loveşte,
Deşi nu vă iau în seamă,
Azi vă declar româneşte:
NU TRANSFORMAŢI RIMA-N DRAMĂ!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!