Cititorii mei

Translate

miercuri, 19 ianuarie 2011

În sfârşit prind rădăcină



Nu ştiu cât de mult doriţi
Versurile să-mi citiţi...
Eu v-anunţ, cum fac de fel:
Din stropul de sufleţel,
Mic cât bobul de afină,
În sfârşit prind rădăcină,
Ca un bob mic de orez.
Vă anunţ că joi lansez
Prim volum de poezie
Compus sub anestezie
Totală de-ndrăgostit.
Vă urez un: BUN VENIT!
Celor care veţi veni
În cea mai sublimă zi
Ce-mi va fi dat să trăiesc.
Din suflet vă mulţumesc!


Pizzeria Classic

Adresă:
Bulevardul Unirii 31
Sectorul 3 Bucureşti, Bucureşti-Ilfov
Repere/Indicaţii:
În apropiere de Piaţa Unirii


20 Ianuarie între orele 18.00-21.00

10 comentarii:

  1. Bravoo !!...as veni si eu ...:( dar problema e ca sunt cam departe..:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezolvăm, stai liniştită!
    Sunt aşa de fericită!
    Îţi trimit, sigur, şi ţie
    Volumul de poezie,
    Nu vă uit, mi-aţi fost mereu
    Hrana sufletului meu
    Oricât aţi fost de "departe"...
    Cei ce au suflet aparte
    Au fost veşnic lânga mine.
    Mai vorbim, te las cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. de lipsit nu voi lipsi.de venit eu voi veni,.ne vedem joi draga tanti doamna dana patrascu.:)))))))))))))dimineaza ca avem treabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:))))))))))))):)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot să fac şi eu un pic de "Reclamă" ? (... la mine pe Bloguri !)
    Bineînţeles ... moderat, nu exagerat ! (Sper să "plouă" cu NINSOARE şi Soare !)
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes la lansarea de carte!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc frumos Tasha!!! Te Îmbrăţisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări, Dana!!! Chiar dacă nu voi fi acolo prezentă fizic, deşi mi-ar fi făcut o deosebită plăcere, voi fi cu gândul la tine! te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc frumos draga mea! Vreau să ştii că v-am simţit toată ziua alături de mine. A fost cea mai frumoasa zi din câte am trăit.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!