Cititorii mei

Translate

vineri, 7 ianuarie 2011

Zodia schimbătoare

Sigur... cu toţi aţi aflat
Ceea ce s-a întâmplat...





Cu zodia schimbătoare...
Vă rămăsesem datoare,
Cu explicaţia clară
Dar... v-anunţ în astă seară:



Că am demisionat
Din Vărsător, am plecat
În zodia Capricorn.
Mă strecor uşor pe horn,




Leul pe care-l ador
De când eram Vărsător...




Este: Rac... aşa se pare
Dar... ne iubim şi mai tare.


Capricorn: 20 ianuarie - 16 februarie
Vărsător: 16 februarie - 11 martie
Peşti: 11 martie - 18 aprilie
Berbec: 18 aprilie - 13 mai
Taur: 13 mai - 21 iunie
Gemeni: 21 iunie - 20 iulie
Rac: 20 iulie - 10 august
Leu: 10 august - 16 septembrie
Fecioară: 16 septembrie - 30 octombrie
Balanţă: 30 octombrie - 23 noiembrie
Scorpion: 23 noiembrie - 29 noiembrie
Ophiuchus: 29 noiembrie - 17 decembrie
Săgetător: 17 decembrie - 20 ianuarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!