Cititorii mei

Translate

marți, 25 ianuarie 2011

Cât iubesc, cât mă iubeşti






Suflet de iubire plin,
Suflet cald în miez de iarnă,
Te iubesc mult, Cătălin!
Dragostea ta vrea să-mi cearnă
Zilnic, boabe de lumină
Învelite-n stropi de rouă,
De departe, vocea-ţi fină,
Palmele tale-amândouă
Obrazul simt cum mi-alintă,
Simt îmbrăţişarea-ţi caldă,
Te-ascult cum mă-ncurajezi
Glasu-ţi în zâmbet mă scaldă
Ştiu cât mă aprecizi,
Nimic nu mă întristează,
Alte vorbe nu m-ating,
Doar iubirea ta contează
Doar la pieptul tău mă sting
Să m-aprinzi cu-a ta iubire,
Aripi să îmi dăruieşti,
Chiar de nu toţi ştiu s-admire
Cât iubesc, cât mă iubeşti.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!