Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Nu te scuza în faţa mea!



Nu te scuza în faţa mea!
E prea târziu, n-ai înţeles
Oare nimic?!? Viaţa-i aşa
Cum o aşterni, nu am de-ales...
Nu te scuza, e prea târziu
Pentru a pierde timpul iar.
Nu mai rosti nimic! Nu ştiu
De ce vorbeşti aşa-n zadar?!?
N-ai înţeles din tot, nimic?!?
De ce mă pui să-ţi tot repet???
Că sufletul nu-mi este mic,
Că te iubesc şi te aştept,
Că n-am de gând să schimb la tine
Nimic din ceea ce-mi oferi?!?
Doar ne iubim, ne este bine,
Azi mult mai bine decât ieri.
De ce eşti trist? Ce te uimeşte?
Iubirea noastră-i doar un vis?
De mă iubeşti... te rog, zâmbeşte
Cu tot sufletul tău, deschis!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!