Cititorii mei

Translate

vineri, 17 septembrie 2010

Pui de înger



Liniştea s-a aşternut peste-o lume furtunoasă,
Cer cu arşiţ
ă şi ploi, noapte rece şi geroasă,
Nu se mai ivesc de-acum, glasul tău le-a adormit,
Zori s-au aşternut din nou, totu-n jur s-a limpezit,
Ochii tăi şi-al tău cuvânt m-au ajutat să alung
Zilele scăldate-n lacrimi, doar de fericire plâng,
Mi-ai întins mâna fierbinte, pe-un drum nou m-ai invitat
Pas la pas, umăr la umăr, cerul e mai luminat
Am învins norii furtunii, visul de-acum se-nfiripă
Iar la pieptul tău mă simt pui de înger pe aripă
Pe nori plini de puritate vom zbura doar împreună
În timp ce ne-mbrăţişează, dulce, razele de Lună.







2 comentarii:

  1. multumesc iubita mea pentru dedicatie,o sa incerc sa te fac f fericita .

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi trebuiesc palate
    Nu-mi trebuiesc averi
    Vreau doar sa-mi fii aproape
    Sa fim mereu sinceri
    Si lacrimile toate
    Cu suspine si nori
    Tu le vei transforma
    In mii si mii de flori.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!