Cititorii mei

Translate

duminică, 19 septembrie 2010

Ne iubim...de şapte luni















Orice aţi gândi voi, oricât m-aţi judeca,
Doar Dumnezeu prea sfântul mă poate aproba,
Decizia ce-am luat-o, n-a fost una uşoară,
Dar făr-a lui iubire, nu există "comoară",
Nu există "extaz", "Nord şi Sud" nu există
"Est şi Vest" nici atât, ştiu cât am fost de tristă,
Ştiu ce mult m-a durut, dar aripa iubirii
Creşte pe zi ce trece, văpaia fericirii
Are culoarea ei, nu eu o zugrăvesc
Ştiu doar că mă iubeşte, de-aceea îl iubesc.
Şi-oricât m-aş chinui să-l şterg din mintea mea
Nu am să reuşesc să ucid acea stea
Clădită de-amândoi cu iubire divină
Dăruindu-ne totul într-o caldă lumină.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!