Cititorii mei

Translate

joi, 23 septembrie 2010

Furtunile nu razbesc




Valuri imense şi-nspumate,
Furtună plină de mâhnire
S-a chinuit şi zi şi noapte
Să-nnece a noastră iubire,
Valuri cât munţii, roci stâncoase
Iubirea aprig ne-a lovit,
Săgeţi aprinse, dureroase
Au încercat... n-au reuşit
Să distrugă iubirea noastră
Prea adânc înrădăcinată,
Pe această planetă-albastră
Iubirea poate fi curată,
Zilele crude ce-au trecut,
Ce păreau fără vreo scăpare,
M-au chinuit aşa de mult...
Dar azi... nimic nu mă mai doare,
Nimic nu este mai presus
Decât iubirea-adevărată,
Mii de lacrimi ieri m-au răpus,
Azi îmi zâmbeste lumea toată,
Azi totul este îmflorit,
Totul în jurul meu pluteşte,
Iubirea noastră a-mpietrit
Instant tot ceea ce răneşte.

2 comentarii:

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!