Cititorii mei

Translate

luni, 20 septembrie 2010

Această noapte nu va fi uşoară



Mi-ai scris aseară cuvinte de iubire,
Mi-ai împletit poem din al tău dor
Doar ochii mei ai vrut să le admire?
Noptea cu tine fie plină doar de amor
Până în zori îmbrăţişaţi vom sta,
Va trece ziua numai cu noi doi!
Voi scrie mult, chiar dacă voi visa
Că Luna ne priveşte pe-amândoi
Pe-alei de parcuri cum mă porţi pe braţe,
În paşi de dans, valsând nebuni, doar noi,
În zi cu nori sau în nopţi de vacanţe,
Plini de iubire, doar de tristeţi goi.
Despre ce aş putea să-ţi mai scriu oare
Când depărtarea asta mă doboară?
Iar până mâine... a ta sărutare...
Această noapte nu va fi uşoară.
Tu te gândeşti la mine, vrei să trec oceane,
Să fiu cu tine aici, dar f
ără să ştii...
Îţi voi aduce eu peniţe şi creioane,
Ţinându-mă la piept, totuşi să-mi scrii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!