Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Între palmele mele






La ceas târziu de seară,
În timpul rugăciunii,
Când noaptea-ncet coboară
Împrăştiind tăciunii
Peste-o lume nedreaptă
Şi plină de tupeu,
Între palme te-aşteaptă
Ce nu pot rosti eu:
Un strop plin de speranţă,
O lacrimă uitată,
Un drum bătut în viaţă,
Alee-ntortocheată,
O picătură plină
De suflet neîntinat,
Sute de ani lumină…
Fiindcă n-am încetat
Să te iubesc vreo clipă,
Să te iubesc enorm,
Pe palme se-nfiripă
Zâmbetul uniform
Şi starea mea de bine,
Exaltări şi extaz,
Între palme te-aş ţine
Sărutând un obraz
Cu gura mea vibrândă
Plină de al tău dor
Dragostea să-mi aprindă
Sentiment inodor
Cuprins doar de iubire
Şi mreje nesfârşite,
Învăluind safire
Din dor alcătuite.
A iubire miroase
Între palmele mele,
Deşi mă acuzase
Două raze de stele
De minciuni fără număr,
Chiar de un plagiat
N-aş vrea să mai enumăr,
Totul s-a terminat.
Sunt stea nemuritoare,
Tu visul meu aprins
Ne iubim mult mai tare,
Dumnezeu ne-a întins
Covorul fericirii
Pe care să păşim
În petala iubirii
Veşnic să înflorim.

2 comentarii:

  1. Esti mereu atata de sincera si sensibila, Dana. Ai un suflet delicat si nu te sfiesti sa ascunzi asta. Asta am apreciat la tine inca de prima data.

    Un weekend frumos sa ai! Ganduri bune sa te insoteasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Sorina! Am pierdut atat de mult cu sinceritatea mea, mai ales cele 2 luni care de-abia au trecut, mi-au distrus sufletul in mine. Dar toate au trecut cu ajutorul lui Dumnezeu.Probabil odata voi povesti ce fel de furtuna a incercat sa naruie iubirea noastra.Azi nu vreau sa-mi amintesc, Azi vreau sa privesc inainte, asa cum m-a sfatuit Catalin.
    Te imbratisez cu drag, draga mea!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!