Cititorii mei

Translate

vineri, 22 iulie 2011

Toamna iubirii noastre


Ştii? Într-o zi, când vei zâmbi,
Neobservat, te voi zdrobi
La masa unde ne-am privit
Şi-ncă te-aştept, necontenit...

Ştii? Într-o zi, la colţ de nor,
Când voi simţi un alt fior
Cu-n vers şoptit te voi topi.
Metafore voi încropi.

Pe cerul nostru, verde crud,
Refuzând glasul să-ţi aud
Din simfonia de culori,
Să-ţi mai extrag dintre ninsori
Miresme calde pe genunchi,
Să-ţi picur dragostea-n rărunchi.

Ştii? Într-o zi, te voi uita!
Nici măcar nu voi regreta
C-am diluat a ta culoare
Pe-alei de toamnă roditoare.

Ştii? Într-o zi, vei fi trecut!
Iar spaţiul unde te-ai născut
Va fi doar o biată ruină
Din care-am ieşit la lumină.



4 comentarii:

  1. bine spus...intr-o zi va fi ruina!
    S ai o zi placuta si numai zambete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos, Olguţa!
    Zi bună şi week-end plăcut iţi doresc şi eu! Te sărut pe suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îl zdrobeşti sau îl aştepti să-l devorezi?!!?!?

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!