Cititorii mei

Translate

luni, 11 iulie 2011

Între "sigur" şi "precis"


Plouă cu durere, ninge cu suspine,
Lacrimile grele ne curg din retine
De-adevărul, care, e mereu ucis
Sub puhoi de "sigur" şi munţi de "precis".

Arde miezul zilei sub greaua povară
Şi-n tupeu sălbatic gerul ne-nconjoară,
Ne străpunge pacea pe câmpul de luptă,
Veninul furtunii din senin se-nfruptă.

Ţipă de durere tăcerea din noi
Iar nemărginirea se destramă-n ploi,
Ne omoară visul mah
ării cu bani,
Îngropând speranţa pe sub bolovani.

Ne lovesc cu patos peste demnitate
Îngropând şi visul renăscut în noapte,
În sunet sarcastic se-avântă spre cer
Ridicând minciuna la rang de mister.

Dintr-un strop de suflet, cât un puf de nor
Mă ridic semeţ, pentru viitor,
S
ă salvez, din gheara nopţii, strălucirea
Oricât voi scălda cu lacrimi, iubirea.




6 comentarii:

  1. Fiecare dintre noi avem o stea norocoasă! S-o aşteptăm cu încredere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare dintre noi ne naştem sub o stea! Nu avem ce aştepta. Mai bine ne trăim viaţa aşa cum ne-o dă Dumnezeu, ne mulţumim cu razele steluţei noastre.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce să sper? Că Dumnezeu
    Mi-l redă pe fiului meu?
    Sau că vine-un Făt-Frumos,
    Cel mai mare mincinos,
    În grădină-mi delicată
    Să-mi declare dintr-o dată
    Că soarele-mi va aduce...
    Iar eu voi deveni dulce,
    De-atâta lapte şi miere?
    Să sper la ce? La avere?
    Nu am nevoie de bani!
    Aş vrea mai puţini duşmani!
    Sau "prieteni" profitori
    Ce din faţă parcă-s flori
    Iar în spate-s de fapt spini...
    Sătulă-s de anonimi
    Ce ştiu doar să mă lovească
    Sufletul să-mi otrăvească!

    RăspundețiȘtergere
  4. te iubesc , femeie , te iubesc mama , te iubesc OM !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îţi mulţumesc, draga mea Sabina!
    Şi eu te iubesc!
    Dumnezeu sa-ţi dea tot ceea ce doreşti!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!