Cititorii mei

Translate

joi, 28 iulie 2011

Aritmetica



Am făcut o socoteală
Pe caietul de curat,
Să pot scoate la iveală
Tot ce tu m-ai învăţat.
Adunam clipa cu ceasul
Împărţind iubirea pură,
Triumfam primindu-ţi glasul
Ce-mi scădea peste măsură
Stropii plini de indignare,
Mă-nmulţeam cu infinitul...
Şi-n secunda următoare
Fracţionam labirintul
Prin care mă rătăcisem,
Pictat de tine-ntr-o noapte,
În care descoperisem
Frământările inapte
Provenite din părerea
Celor ce ne judecau
Aberându-ne tăcerea,
Fericirea explicau
Ca fiind sac de metale
Peste-averi nemăsurate...
Dar eu în braţele tale
Pur şi simplu... am de toate!
Fără virgulă sau puncte,
Sub totalul exprimat
Clipele ne sunt perfecte!
Ne iubim adevărat!


8 comentarii:

  1. Unu si cu una fac patru?
    Adeseori e doar oftatul!
    Iubirea nu-i alba coala,
    Mai mereu te baga-n boala.
    Aritmetica face figuri
    Si tu, adesea induri
    Cat vreo cinci sase sau sapte.
    De necazuri sa n-ai parte !

    RăspundețiȘtergere
  2. "ne iubim" este formula mea magica...asa imi place sa spun ...si ma bucur ca am gasit si la aritmetica ta expresia...pentru ca da...in iubire trebuie sa fie doi...!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dl Victor, s-ar putea,
    Să aveţi dreptate-aşa,
    Eu de când mă ştiu am fost
    Mare... cât o zi de post...
    Am fost mamă, am fost tată,
    Chiar şi-amândouă de-odată,
    Deci sunt egală cu trei.
    Ce să fac? La anii mei
    Învăţ iar să socotesc
    Mai ales fiindcă IUBESC!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Olguţa, îţi mulţumesc pentru vizitele tale pe blogul meu!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te voi gasi în toate
    Si-atunci voi sti ca sunt cu tine...

    Chiar daca între noi exista un ocean,
    Vei fi mereu valul ce-si gaseste drumul spre tarm,
    Care, odata ce ajunge la liman,
    Împresoara cu unda sa tamaduitoare
    Si nisipul, si stâncile arse de soare.
    Si-atunci voi sti ca-n orice zi,
    De la rasarit si pâna la asfintit,
    Esti cu mine în fiece clipa...
    (eu)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Laura te rog frumos, sa te semnezi, iar daca tot comentezi, poate iti scrii si numele, numai cine are ceva de ascuns face ca tine. Imi spui mie ca sunt o mincinoasa si din aceasta cauza pierd ceea ce am mai drag, iar tu nu vrei sa te semnezi niciodata. Este ULTIMA data cand iti mai dau accept la comentarii. Mai ales ca le copiezi de la net.
    O seara placuta si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea Dana . intotdeauna e bine sa ne mai facem cate-o socoteala in viata noastra [sa adunam , scadem ] depinde de la caz la caz !! Imi este tare draga !!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Viata ne indruma sa adunam sau sa scadem, nu avem ce face. Si tu-mi esti draga Sabina! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!