Cititorii mei

Translate

vineri, 8 iulie 2011

N-am să mă declar învinsă!




Plânge muntele-n izvoare,
Plânge ceru-n ploi de vară,
Plânge tâmpla cu sudoare,
Sufletul îmi plânge iară...
Plânge Eminescu-n ceruri
C-am udat cu lacrimi rima,
Stelele-ascunse sub nouri
Plâng de şi-au pierdut lumina.
Plânge salcia pe maluri,
Plâng şi macii în câmpie,
Cu mine, plâng mări în valuri,
Numai versul m
ă mângâie.
Plâng petalele de nalbă
Peste geana diminetii,
Stropii îngânaţi în salbă
Izbucnesc sub stâncă vieţii.
Plânge-n depărtări vioara
Lângă clape de pian,
A sosit în grabă seara
Fără de muzician.
Plânge streaşina mâhnită
Şi fereastra larg deschisă,
Printre versuri rătăcită
N-am să mă declar învinsă!



6 comentarii:

  1. Să nu mai plângi niciodată!
    Să rămâi ceea ce ai fost dintotdeauna, o victoriosă!
    Al tău muzician să îţi cânte doar şoapte de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă doresc un week end plăcut!
    Mulţumesc din suflet pentru urări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodată să nu te laşi învinsă, Dana, niciodată!
    Alături de tine, în fiecare zi,
    Geanina şi Cristi

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact cum am scris în poem, muntele plânge cu izvoarele lui şi totuşi rămâne în picioare. Nici eu nu mă voi lăsa învinsă de lacrimi. Durerea mea este imensă, dar nu mă voi lăsa!
    Vă mulţumesc din tot sufletul meu, Cristian! Pupici geaninosi soţiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. SUNT MÂNDRĂ CĂ TE CUNOSC, INIMĂ ÎNSÂNGERATĂ! Diana

    RăspundețiȘtergere
  6. Te iubesc, femeie! Ţi-am văzut şi nepoţelul azi... mă întreba adresa Danielei Crudu :))

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!