Cititorii mei

Translate

miercuri, 10 noiembrie 2010

Universul meu









Mă bate gândul să te uit o clipă,
Mă bate gândul să te uit un timp...
Din dorul tău mi-aş construi aripă
Şi aş pătrunde-n flăcări prin Olimp.
Mă bate gândul, ca un val mă bate,
Să te-arunc în oceanul cu uitare
Dar mă cuprinde dorul peste noapte,
Aripa-mi smulge, lacrima mă doare.
Mă bate gândul ca o adiere
Să-nchid capacul scrinului în zori,
Dar ceaiul cald e îndulcit cu miere,
Iar ochii tăi mă soarbe de culori.
Mă bate gândul să mă-ntorc spre viaţă,
Asfalt să torn peste-alei înflorite,
Mă bate gândul, sufletu-mi îngheaţă,
Fierbinte îmi rămâi întipărit în minte.
Mă bate gândul să te uit o seară,
O noapte doar, un sunet, doar un vers,
Mă bate gândul, dorul mă doboară...
Cum pot uita oare-al meu Univers?











2 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa poezia si,vreau sa sti ,ca trebuie sa continui,chiar si daca,o faci doar pentru tine,pentru sufletl si inima ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pt vizita!

    Voi continua, sigur ca da, mai ales ca nu sunt singura in acest Univers al meu. Muza mea, Catalin este langa mine.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!