Cititorii mei

Translate

marți, 2 noiembrie 2010

Îmbrăţişare



Un vraf de amintiri, prin filtru strecurate,
Firave sau înfipte bine în rădăcină,
O mie de cuvinte, omise, parfumate,
Doar câteva rostite şi-acelea în surdină,
Pulsate prin aorta Lunii pierdută-n stele,
Scăldate-n stropi de boltă piperniciti şi rari,
Mă năpădesc spărgându-mi gândul în bucăţele,
Sunt arcă rătăcită între stânci şi gheţari.
Străpunsă cu migală de-o linişte profundă,
Culeasă din copacul de flăcări mistuit,
Pierdută printre rânduri, preţ doar de o secundă,
M-aş năpusti la pieptu-ţi unde m-am regăsit.
Aş felia subţire timpul ce mă doboară,
Distanţa-n firimituri aş rupe-o fără milă,
Să-mi fie noapte calmă, cu iz de scorţişoară,
Ziua-mbibată-n stele mirosind a zambilă.








4 comentarii:

  1. Doamne! matusa, dar imi plac la nebunie poeziile tale :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, nepoate!
    Fara hrana, tusa poate
    Sa stea chiar o saptamana
    (daca am tigara-n mana)
    Insa fara poezie
    Inima imi e pustie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super Dana. E minunat sa-ti poti asterne starile si gandurile, oricand. Bravo. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, draga mea!
    Va imbratisej cu drag!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!