Cititorii mei

Translate

luni, 8 noiembrie 2010

Am învăţat să nu mai sper nimic





Am învăţat să nu mai cred în vorbe,
Am învăţat să nu mai sper nimic
Şi-am înţeles că praful pe tobe
Nu are cum să fie praf cosmic.

Am învăţat că steaua nu se stinge
Chiar dacă zorii vin şi mă trezesc,
Şi-am învăţat că adevăru-nvinge
Chiar dacă-n vorbe goale mă lovesc.

Am învăţat că ploaia nu se zbate
În norii grei zadarnic să mai stea,
A învăţat să vină peste noapte,
Chiar dacă zorii cred în vorba ta.

Am învăţat să nu-mi fie ruşine
De ceea ce fac şi de ce gândesc,
Am învăţat să-nfrunt dorul de tine
Chiar dac-adânc în suflet te iubesc!



3 comentarii:

  1. Nu stiu cand ai sa realizezi ca si eu te iubesc la fel de mult cat ma iubesti si tu pe mine noapte buna iubita mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştiu iubirea mea, ştiu bine,
    Am realizat de mult
    Dar mi-e tare dor de tine
    Să te privesc, să te-ascult...
    Timpul curge lin, prea lin
    Drumul tău e mult prea lung
    Sufletul îmi este plin
    De dor... nu pot să-l alung...

    Noapte bună, iubitul meu!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!