Cititorii mei

Translate

vineri, 5 noiembrie 2010

Nu mă lua drept vis furat






Nu mă lua drept pelerină,
Nu-mi călca sufletu-n picioare
Când ştii că nu am nici o vină,
Când ştii cât sufăr, cât mă doare...

Nu mă lua drept o umbrelă,
Neagră ca cea din prima zi,
Ştii că pot fi dulce, rebelă,
Ştii cât de mult te pot iubi...

Nu mă lua drept o-ntâmplare
Din viaţa ta plină de toate,
Când ştii prea bine cât mă doare
Din zori de zi în miez de noapte...

Nu mă lua drept o povară,
Dar nici un balon de săpun,
Un fulg de nea în primăvară,
Azi sunt, mâine mă descompun...

Nu mă lua drept un vapor
Ce navighează în derivă,
Să-ţi fiu, când ai chef, de-ajutor,
Iar când nu ai, să-ţi fiu nocivă.

Nu mă-lua drept altcineva
Priveşte-mi sufletul plângând
Sunt doar un om nu sunt "ceva"
Şi te păstrez mereu în gând.

Nu mă lua drept vis furat
Din noaptea cea cu insomnie ,
Când ştii cât e de-adevărat
Să fi cel care-mi place mie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!