Cititorii mei

Translate

joi, 25 noiembrie 2010

De mine am uitat



Păstrându-ţi locul viu
Am uitat să trăiesc,
Înflorind în pustiu
Am omis să vâslesc,
Flacăra îngrijind
Pe-un nor am îngheţat
De dor agonizând
De mine am uitat.
Divinizându-ţi clipa
Ţi-am dăruit elan,
Vindecându-ţi aripa,
Veşnic pe primul plan
Mi-am rănit zorii-n suflet,
Paşii mi i-am ucis,
Pe-al vieţii şevalet
Pictând un simplu vis
Mi-am amăgit culoarea
Seninului incert
Şi-am şlefuit slendoarea
Eternului absent.
Lacrima neoprită
Glasul mi-a ofilit,
Privirea împietrită
Gândul mi-a rătăcit.
Conturându-te-n ceaţă
Strivesc neclaritatea,
Te iubesc încă-o viaţă
Deşi-ţi dau libertatea.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!