Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Surpriza





Aş fi putut să presimt, aş fi putut să visez,
Nici în zaţ nu am ghicit, nici o clipă nu speram
Nici în stele n-am simţit cât de mult am să vibrez...
Eram tristă, liniştită, eram, totuşi nu eram.
Eram o tipsie goală aşteptând fructul dorit,
Eram trup inert în ceaţă, eram strop de ploaie crudă,
Eram fir fără verdeaţă când glasul ţi-am auzit.
M-ai vrăjit, nu-i prima oară, n-aş fi crezut o secundă
Că-mi vorbeşti de după uşă, că distanţa am ucis
Iar în următoarea clipă dragostea va triumfa,
N-aş fi crezut o secundă, dar când uşa am deschis...
Cadoul cel mai de preţ, din prag mă îmbrăţişa.
Te ştiam mult mai departe, peste grani
ţi şi hotare
Te-aşteptam fără oprire, dar o clipă n-am gândit
De surpriza ce m-aşteaptă, ochii tăi plini de splendoare,
Cadoul cel mai de preţ, cadoul cel mai dorit
Mă priveau cum tremuram de emoţie şi dor,
Mă priveau şi îmi zâmbeau cu aceiaşi pasiune,
Aripi ne-au crescut în noapte, aripi avide de zbor,
Transformând o noapte seacă, într-o real
ă minune.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!