Cititorii mei

Translate

duminică, 21 noiembrie 2010

Mi-e dor de tine!




În noaptea asta mi-aş dori

Să retrăiesc doar primul pas,

Să fim pe scenă doi actori

Ce-şi uită rolul... şi-n impas

Aleargă-avizi
înspre sufleor...
În noaptea asta te-aş visa

Coborând ca un meteor

Cu-n sărut ţi-aş amortisa

Căderea peste al meu vid,

Ce mă cuprinde doar când pleci

În noaptea asta, invalid

Mi-e sufletul, în clipe reci,

În noaptea asta te-aş striga,

În noaptea asta te-aş privi

Când stelele m-ar instiga

Să îţi şoptesc: "vreau să revii!"
În noaptea asta-am rătăcit
Cum fac mereu... pe culmi alpine

Deşi glasul ţi-am auzit...

Îmi e imens de dor de tine!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!