Cititorii mei

Translate

vineri, 9 octombrie 2009

Nu promit c-aşa va fi






Liniştea nopţii m-a cuprins,
M-apasă aşa de tare-un vis
Din care vreau să ies, mă zbat,
Mii de minute-n şir străbat
Pe-aleea timpului păşind,
Vreau să te pierd, m
âine, prin gând,
Dar şansa n-am cum s-o primesc,
Vreau să te uit, nu reuşesc,
Pe c
âmpul vieţii plin cu flori
Vreau să te pierd în depărtări,
În vise vreau să te ascund...
Însă mereu te port în g
ând,
A cui e vina...? Nu mai ştiu,
Ştiu doar că e mult prea t
ârziu
Din suflet să-mi ieşi de-acum,
Aş vrea să te transform în fum,
În ploaie lină sau în cea
ţă,
Să mă trezesc de dimineaţă,
Să nu-mi mai amintesc de tine,
Dar nu pot!!! Ziua care vine
Are secunde mii şi sute
Şi-n fiecare te ascunde
Şi te-ad
ânceşte tot mai tare
În suflet, fără de scăpare
Mă simt mereu, în jurul tău
N-am cum să te uit, dragul meu,
Oric
ât de mult mă străduiesc,
Mai mult, mai tare te doresc
Dar n-am să ţi-o mai spun nicic
ând,
Te voi purta numai în g
ând
Şi doar în poze-am să-ţi z
âmbesc,
Am să evit să te-nt
âlnesc
Şi-n vise şi în miez de zi,
Dar, nu promit c-aşa va fi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!