Cititorii mei

Translate

luni, 5 octombrie 2009

Ce mi-am dorit s-a împlinit!!!

În viața mea nu m-am simțit
Aşa de bine, în sfârșit
Ce mi-am dorit cu-ardoare multă
S-a întâmplat! deci mă ascultă
Şi de-asta dată Dumnezeu
Numai la El mă rog mereu
Şi am simțit cum mă iubește,
Tot ce-mi doresc, îmi dăruiește
Ce poate fi mai minunat?
Să primești ceea ce-ai visat!
Fără-a plăti sau a da șpagă...
Să fi vesel cât lumea-întreagă...
Să simți cum fericirea vine,
Încet se-îndreaptă către tine,
Cu pași mărunți, adevărați
Şi te cuprinde...demonstrați
Vă rog frumos, dacă puteți
Că n-am dreptate...v-abțineți?
Oare de ce? nu aţi învins?
De fericire eu am plâns...
Mi-au curs lacrimi de bucurie...
Nu cred că mi se-întâmplă mie,
Dar se întâmplă, în sfârșit...
Ce mi-am dorit s-a împlinit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!