Cititorii mei

Translate

marți, 13 octombrie 2009

Off! lume prea nebună, ce bine ar-fi de-ai tace!







Un milion de sfaturi şi-atâta lingușeală,
Profesori, învățați, mai ceva ca la scoală....
Vraci şi evlavioși cu teama c
ât un munte
De Dumnezeu şi Fiul, m
ă roagă, să-mi asculte
Păsul şi supărarea, de-mi vede lacrima
Şi-mi dă totul... din vorbe, de-mi deschid inima,
Un milion de babe devenite deştepte,
Ţaţe dezhidratate pudr
ate şi perfecte
Ce-au fost c
ândva... de toate, de fapt ceea ce-au vrut,
Se-nghesuie la mine, de-acum au păr cărunt
Să-mi dea cel mai bun sfat, să-mi dea sfinte poveţe
Cum să întind piciorul,
să păşesc, să mă-nveţe...
Să-mi ţină predici lungi, drepte, plictisitoare,
Iar eu arsă în suflet, de parcă-aş fi datoare,
Trebuie să le-ascult şi chiar să le aprob,
Deşi-mi vine să zbier mai tare ca un rob
Şi să le-aduc aminte c-au fost c
ândva ca mine,
Dar fiind alte timpuri, multe mergeau mai bine,
Aveai ce respira...aveai aer curat,
C
ând rosteai adevăr...era adevărat
Şi împărţeam o p
âine în cuburi să ajungă...
Nu ca-n ziua de azi c
ând mama poa' să plângă
P
ână când se topeşte, iar pruncul o reneagă
Şi-n mintea lui g
ândeşte că plânge ca o bleagă
Şi-orice v
ârstă-ar avea, ar muta-o-n coteţ,
Că doar... nu mai e mic şi-i mai petrecăreţ,
Iar lacrima măicuţei prea mult îl deranjează,
Chiar dacă e-n putere, merge, c
ântă, dansează
Şi încă e b
ârfită că fusta-i mult prea mini,
E privită cu ciudă de-absolut toţi vecinii
Pe la colţ judecată, c
ă ar fi, că ar face...
Off! lume prea nebună, ce bine ar-fi de-ai tace!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!