Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 24 octombrie 2009

Să râd, să râd ........la nesfârşit........


Un dor de tine mă apasă,
Încerc să-nlătur ceaţa deasă
Dar simt cum mă cuprinde-ncet...
Vreau să mă strângi din nou la piept!
O lacrimă iar se prelinge
Deşi-am promis, totul se stinge
În noaptea care mă-nconjoară,
Vreau să fiu iar a ta comoară!
Vreau să-mi vorbeşti şi să m-asculţi,
Să alergăm din nou desculţi
Pe plaja, toată, doar a noastră,
Priviţi numai de luna albastră
Ce se-oglindea în ochii tăi,
Iar eu, cu glas de zurgălăi,
Să râd, să râd... la nesfârşit...
Dar dorul tău m-a copleşit...






2 comentarii:

  1. adica???sa facem schimb de linkuri????? app...buna si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau dar...nu stiu cum!!!adica????sunt noua pe blog si nu prea ma pricep....scz.ca nu m-am exprimat bine

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!