Cititorii mei

Translate

joi, 1 octombrie 2009

Nu mai sunt datoare !!!







Aseară-am avut de dat
O monedă, eu am luat
Împrumut fără să cer .
Crezând că e tot sincer
Aşa cum l-am cunoscut ,
M-am... blocat la început
Când vestea el mi-a servit ,
De-odată m-am înverzit...
În timp ce îmi povestea
Pumnalul în piept rotea ,
Însă n-aveam ce să spun ...
Decât :...să ai un drum bun!
La sfârșit m-a anunțat ...
După ce mi-a explodat
Sufletul şi inima...
A fost farsă! nu-i aşa?
Că sunt un mare farsor?
Eşti! i-am zis, dar TE OMOR!
Deci, de-atunci m-am tot stresat...
Cum omor un vinovat ?
Cu toporul? cu săgeata?
Eu, care-s fata lui tata...
Obsedată textual
L-am dus...ușurel la mal ,
Adevărul cu minciuna
Le-am amestecat...şi...spuma
Ușurel...cu lingurița
I-am servit-o...el ...gurița
Deschidea... eu... îl serveam ...
Câte-un cuvânt...îl mințeam ,
Apoi adevăr curat...
Până când l-am anunțat
Că şi eu farse pot face
Chiar dacă nu prea îmi place
Să fiu o răzbunătoare
Însă nu mai sunt datoare!
De-acu' scoru-i doi la doi
Şi rămâne între noi,
Fără nici o supărare
Nu-i aşa că sunt mai tare ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!