Cititorii mei

Translate

joi, 1 octombrie 2009

Doar Dumnezeu ma iubeste!!!




Nimeni să nu mă întrebe
Nimic , cred că ... doua vedre
De lacrimi aş mai vărsa
Mai bine... lasă-mă - aşa !
Poate-aşa se va schimba
Şi în viaţa mea ceva
Ochii mi se-înceţoşează
De plîns , nimic nu vibrează
Totu-i lipsit de culoare
Geaba am raze de soare
Întunericul persistă ...
Sunt tristă , chiar foarte tristă
Corpu-mi tremură de plîns ,
Am obosit ! mi-e de-ajuns !
Aripi n-am ... să pot zbura...
Te rog nu mă întreba !
Nici ce fac ... nici de ce sunt
Încă pe acest pământ ,
Fiindcă-n loc să îţi răspund ,
Am să plâng , da , din nou plâng...
Însă de aceasta dată
Plâng din ... inima mea toată .
Mai bine ...luaţi-mă-n râs ...
Sunt un ... aparat de plâns
Cu butonul off defect ,
Doar tu eşti cel mai perfect !
Eu... rămân cum sunt , aşa
Oricât vrei , nu poți schimba
La mine nimic , nu vreau !
Nici în calea ta nu stau ,
Nici nu pot să mă prefac ,
Asta sunt ... n-am ce să-îţi fac .
Nu-mi mai cere să te mint ,
Cînd îţi spun numai ce simt !
Aşa am fost , te-ai schimbat
Şi totul s-a dărîmat ,
Iar eu chiar am obosit
Nu vreau , nu pot să te mint !
Luptă , cum am luptat eu
Cu viaţa , ştiu că e... greu ,
Dar eu... nu mai am putere
Să mai sufăr în tăcere !
Fă ceva dacă-îţi doreşti
Lângă mine să păşeşti !
Încearcă ca la-început ,
Am să tac şi-am să te-ascult ,
Dar... nu arunca cu jar!!!
Mi-e groază de-atât amar !
Am obosit să educ !
Spre păcat nu vreau s-apuc
Fiindcă Dumnezeul meu
Mă iubeşte cum sunt eu ,
Nu vreau să-l dezamăgesc
De-aceea lupt şi zâmbesc
Da'- înțelege românește !
Eu...nu-s cea care te creşte !
Sunt soţie şi .... femeie
Nici dup' opt ani n-ai idee ?
Şi nu vrei să-mi iei în seamă
Că-s soţie , nu-îţi sunt mamă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!