Cititorii mei

Translate

joi, 1 octombrie 2009

TOTUL E MINUNAT

Am fost, cândva un puf în vânt ,
Ce nu rostea nici un cuvânt,
Nici geana-n sus nu ridicam,
Nici lacrima nu reușeam
Să o ascund, cum ...fac acum
Deși prietenii-mi tot spun
Să o alung din calea mea ,
Dar , ea ma vrea.
Se tine de mine și-atât .
Eu dau mereu vina pe vânt ,
Pe ploaie sau pe norii grei
Ce se-oglindesc în ochii mei
Și o ascund de toți și toate
Dar , ea revine peste noapte ,
Făcând un pas, tiptil , tiptil
Și din ochi picura subtil,
Fără ca nimeni sa-și dea seama
Care-ar fi drama .
Nu vă încredeți în ce spun!
Acum am sufletul nebun ,
Nu tac, cum o făceam odată,
Zâmbesc, mereu, cu gura toată,
Totul e bine, minunat !
Doar, printre rânduri, am visat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!