Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 24 octombrie 2009

Aripi de înger ţi-au crescut











Aripi de înger ţi-au crescut
Şi-n lumea largă te-am pierdut...
"-E crud, e greu, e foarte greu!"
Mi-ai spus c-un glas... iubitul meu,
De-abia acum, când au trecut
Atâția ani, am priceput
C-ai aşteptat să-ţi spun: rămâi!
Sărutul tău, dulce-amărui,
Aveai dreptate când spuneai
Că n-am să-l uit şi îmi zâmbeai...
Ai luat cu tine tot, ai luat...
Şi clipa când m-ai sărutat
Şi ziua crudă-a despărţirii,
Voalul fierbinte al iubirii...
Ai luat-tot ce-ai putut cu tine,
Un suflet n-ai luat...pe mine,
Oricât aş vrea şi orice-ar fi
N-am să te pot înlocui,
Tresar când numele-ţi aud,
Şi nu am unde să m-ascund,
Oftez la orice-asemănare...
Şi totul doare tot mai tare,
Când tu rămâi în visul meu
E crud, e greu, e foarte greu!
Să o mai iau de la-început...
De mult...aripa ţi-a crescut.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!