Cititorii mei

Translate

joi, 1 octombrie 2009

DE CE NU POT ?

De câte ori se-întâmplă-aşa
Să plece înaintea mea
Unul sau altul...mă gândesc...
Eu? Oare cât mai zăbovesc?
De ce n-apăs pe un buton?
S-adorm...lin, dulce, rece somn.
S-adorm... pe nori să rătăcesc,
Oare de ce mai zăbovesc?
Oare de ce ? eu nu am loc
De-unde-am venit să mă întorc?
De ce-s silită să rămân
Când totu-n jurul meu e scrum?
Nimic nu mai miroase bine ,
De ce nu pot pleca chiar mâine?
De ce m-apasă crucea grea ?
De ce nu pot şi eu pleca ?
Aşa cum mulți au tot plecat
Şi-n urma lor nu s-au uitat...
Nici la ce-au strâns, sau ce-au găsit...
Toți au plecat...n-au mai venit
Pe mine pe-aici m-au uitat...
De când mă știu am tot visat
Să plec eu înaintea lor..
Am încercat...înot , în zbor
Dar drumul lor nu l-am găsit...
Şi-am zăbovit...la nesfârșit.
De ce aleea n-o găsesc ?
Doar fiindcă prea mult îmi doresc?
Dar asta fac de când mă știu...
E-așa de greu şi de târziu...
E aşa de rece şi urât
De nici nu mai ştiu ce s-ascult ,
Ce să mai sper...ce să gândesc...
Eu oare de ce zăbovesc ?
M-am plictisit...şi -am obosit
Să îmi doresc la nesfârșit
Pe drumul drept să-o iau şi eu
Dar nu vrea Bunul Dumnezeu .
Degeaba-L rog şi ÎL implor
Să plec eu înaintea lor ,
Lacrima mea nu ÎL atinge,
Iar viața asta mă învinge
Pe zi ce trece tot mai tare...
De ce nu pot pleca spre zare?
De ce mai zăbovesc eu oare ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!