Cititorii mei

Translate

luni, 26 octombrie 2009

De ce nu rămâi amintire?













Din care rază te-ai desprins?
De ce-mi pătrunzi din nou în vis?
Ai stat ascuns at
âţia ani....
Deşi nicic
ând n-am fost duşmani,
Iar azi te-ntorci cu amintirea....
Doar pentru-a-mi scormonii iubirea?
De ce din nou în calea mea
Te-ntorci s
ă îmi dai dragostea
Pe care mi-ai dat-o mereu?
Cu ce ţi-am greşit, dragul meu?
Am fost acră ca un lăm
âi
Că n-am ştiut să-ţi spun răm
âi?
Dar uiţi că nu te-am alungat?
Şi te-am iubit neîncetat?
Uiţi că mereu ai fost cu mine?
Oric
ând...la rău, dar şi la bine,
De ce-ai venit azi înapoi?
E prea t
ârziu să fim doar noi
Anii-au trecut...enorm de greu,
Nu te-am uitat, iubitul meu,
Doar că în vis te-am învelit
Ca pe un înger, sf
ânt, iubit...
Drumul mi-a fost copleşitor
Mult mai uşor mi-era să mor,
Oare de ce a trebuit
Să te iubesc la nesf
ârşit?
Cu ochii-albaştri mă priveşti
Şi-mi spui mereu că mă doreşti,
Iar eu nu ştiu ce să-ţi răspund
E doar un vis?în el m-afund?
Şi-am să răm
ân iar cu-alt coşmar?
Cu ce-am greşit, să-mi dai în dar
Doar clipe pline de iubire?
De ce nu răm
âi amintire?
Şi-mi zbuciumi sufletul mereu?
Cu ce-am greşit, iubitul meu?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!