Cititorii mei

Translate

vineri, 21 septembrie 2012

Te iubesc şi nu mă-nşel!




Aşteptam ploaia să vină
Cu miros de frunze moarte
Să strivesc greaua rugină
De prin paginile toate.

A venit dar, fără tine,
Mi-a pus în pagină dor
Printre lacrimi cristaline,
Stropii reci să-i remăsor.

Aşteptam ploaia să vină
Ca pe-o binecuvântare,
Ochii tăi să-mi dea lumină,
Să uit cât de mult mă doare.

A venit în astă seară
Avidă de răzbunare,
Rece precum o ocară...
Fără tine... ploaia doare.

Aşteptam ploaia să-mi spele
Clipele de dorul tău,
Toate paginile mele
Te strigau, iubitul meu!

A venit şi-acestă ploaie
Ca un capăt de tunel,
Ochii mei curg în şiroaie,
Te iubesc şi nu mă-nşel!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!