Cititorii mei

Translate

luni, 3 septembrie 2012

Până când vei reveni





Eu voi muri de dorul tău, iubite
Purtând în suflet lacrima povară
Şi voi renaşte doar cu tine-n minte
Sub stropii ploilor din primăvară.

Eu, sigur, voi muri de dorul tău
Ca luna sfâşiată de furtuni,
Şi-am să renasc din lacrimă de zeu
Purtând aroma zilelor de luni.

Mă vor ucide nopţile pestriţe
Şi-amărăciunea viselor pusti,
Am să renasc din lacrimi de zeiţe
În dimineaţa-n care vei zâmbi.

Eu voi muri în fiecare clipă
Şi voi renaşte-n fiecare zi,
Făcând un veac, de lacrimă, risipă,
Până în ceasul când vei reveni.


2 comentarii:

  1. Nu vam uitat va citesc sunt versuri minunate

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu gurița mea, ca nu ai cum sa ne uiți, știu...
    Te iubim și ești mereu în sufletul nostru, știi bine asta!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!