Cititorii mei

Translate

marți, 25 septembrie 2012

Atât!

 
 
În ţara unde dau din gură
Numai aşa, ca să n-adorm,
Unde cei ce ucid şi fură
Din ce în ce mai uniform,
Privesc uimiţi de unde am
Încă putere să zâmbesc,
Să dăruiesc încă un gram
Celor ce încă mă citesc.

În ţara unde laşitatea
Şi lenea-i sport naţional,
Unde nici musca nu se-aşează
Decât pe-un tron fenomenal,
Unde fularu-n plină vară
Hipnotizează glonţu-n gât,
În ţara asta de ocară
M-am trezit eu să strig: atât!

În ţara unde numai este
Nimic din ceea ce a fost,
A pierit totul fără veste,
Limbă, iubire, respect, rost,
M-am trezit eu să scriu în rime
Pierzându-mi timpul preţios,
Citeşte-mă dacă-ţi convine
De nu, păşeşte sănătos!

În ţara unde nici piftia
Nu tremura pentru duşmani
Bazându-se pe farfuria
Ce nu costa atâţia bani,
În ţara asta m-am născut,
În ţara asta vreau să mor,
Iar dacă nu ai priceput,
Îngroapă-mă fără onor.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!