Cititorii mei

Translate

duminică, 30 septembrie 2012

Orice va fii, toţi suntem lut

 
Tu ştii că eu nu aş pleca
Doar pentru-a face cale-ntoarsă.
Te-ai speriat, iubirea mea?
Cum să îţi las inima arsă?

Eram pe drumu-acela dar,
Ştiam că mai am mult de scris.
Cât m-am zbătut, nici n-ai habar
Şi câte-n gând aveam de zis...

Ştiam că nu s-a terminat,
Că voi mai scrie mult şi bine,
Doar te iubesc neîncetat
Chiar şi în viata care vine.

Eram pe acel drum, iubite
Dar, nu-ncetam să mă gândesc
Că locul tău e-n a mea minte,
 Oricâte stele mă pândesc.

Iar, dacă totuşi, voi zbura
Mai sus decât îmi e permis,
Tu să nu uiţi, iubirea mea
C-ai fost mereu în al meu vis.

Orice va fii, toţi suntem lut
Dar, numai eu ţi-am dat iubire.
Fii sigur că nu m-ai pierdut,
Voi fii sus, s-adun fericire.
 
Oricâte aripi voi avea
Sau poate vele de vapor,
Pe cerul tău voi fii o stea
Care va tremura de dor.

Îţi voi zâmbi, cum fac mereu,
Voi încerca să strălucesc,
Să îţi arăt, iubitul meu
Că şi din ceruri te iubesc!
 
 Orice va fii, toţi suntem lut,
Tu-mi eşti ulcior cu apă vie,
Oriunde-aş fii, n-am dispărut,
 Sunt aşternută pe hârtie.

Mă poţi citi în orice seară,
Oricând vrei, mă poţi răsfoi,
Sunt aburul din călimară
Ce-n veci de veci te va iubi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!