Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Cât te ador şi te iubesc!



N-aş vrea ca luna să-ţi şoptească
De câte lacrimi m-am ferit,
Cu razele-i să-ţi împletească
Un vis furat, neîmpărtăşit.

N-aş vrea ca luna să-mi ascundă
Silabele într-un sertar,
Versuri, ca pâinea aburindă
Să-ţi făuresc, din al meu har.

N-aş vrea ca luna să-ţi strecoare
Pe la urechi, suspinul meu,
N-aş vrea să ştii ce mult mă doare,
Destul mă ştie Dumnezeu.

N-aş vrea să-ţi dăruiesc iubite
Clipele mele de durere,
Vreau să exişti în a mea minte
Precum o sfântă mângâiere.

Aş vrea ca luna să ne-adune
Stelele într-un dans ceresc,
Din sufletul meu să-ţi pot spune
Cât te ador şi te iubesc! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!