Cititorii mei

Translate

miercuri, 8 iunie 2011

De mi-ar şopti o stea





De mi-ar şopti o stea în astă noapte
Că-ţi este gândul neîncetat la mine,
Chiar dacă eşti departe, prea departe,
Pe culmi muntoase sau prin ţări străine,
Aş recunoaşte-n glasul ei iubirea,
Aş recunoaşte zbuciumul din noi
Şi mi-aş ascunde lacrima-n privirea
Ce se topeşte-n pieptu-mi ca un sloi.
De mi-ar şopti cu raza ei firavă
Că-ţi este dor de mine cum ţi-a fost,
Aş înghiţi tot stropul de otravă
Ştergând din calendar zori fără rost.
Aş reîncepe să zâmbesc spre boltă,
Aş înceta să mă confund c-un nor
Şi-aş aduna a cerului recoltă
De stele-aprinse, uitând de-al tău dor.



2 comentarii:

  1. Eşti pe drumul cel bun. Continuă să priveşti spre Dumnezeu! De acolo vine fericirea noastră, a tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. De când mă ştiu, mă mint că va fi bine,
    Mă mint mereu, mă mint la infinit...
    "Speranţa moare ultima". În mine
    Adânc răsună: "totul s-a sfârşit!"
    Eu nu mai sper că voi zâmbi vreodată,
    Eu nu mai sper de-acuma la nimic,
    Am tot sperat la ziua luminată...
    Dar nici măcar un zâmbet mai pitic
    Nu mai am cum să sper că voi avea
    Oricât mi-aţi spune, n-am ţel să zâmbesc
    Orice s-ar întâmpla în viaţa mea...
    Deşi din suflet, eu vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!