Cititorii mei

Translate

miercuri, 1 iunie 2011

Vreau să mă mint!


Dac-aş găsi plăcuţa din capăt de tunel...
Deşi vă simt în spate, deja mă simt datoare,
Mă ridicaţi pe vârfuri... şi tu, şi ea, şi el,
Dar labirintul ăsta e mult, e mult prea mare!
Aştern silabe-n grabă, parcă le şi rostesc,
Vreau să mă mint că-i ziuă, că totul a trecut
Dar Luna-mi râde-n spate, prin noapte rătăcesc,
E singură-ntre stele... şi-i doar la început
Degeaba caut uşa cu mâna pe pereţi,
Mă simt aşa învinsă, nu mă compar cu Luna
Aş vrea să mă ascund, să nu mă mai vedeţi!
Lacrimile mă sfarmă, aş prefera minciuna,
Aş prefera tăcerea ascunsă-ntre morminte,
Aş prefera durerea unui ocean imens
Din labirintul ăsta ce mi-a pătruns în minte...
Sau eu în el mă aflu?!? Vreau..., mă zbat, vreau să ies!
N-am nevoie de milă! De nimic nu duc lipsă!
Vreau doar să găsesc uşa, să ies din labirint
Aş vrea să mă întorc la ziua cu eclipsă
De Lună, să te-ascult... iubesc... vreau să mă mint!


2 comentarii:

  1. Se simte că adânci şi puternice trăiri şi frământari te domină.
    Este semn bun, însemnă că trăieşti. Să dea Dumnezeu să ieşi din labirintul care te constrânge! Ai şi tu dreptul la un strop de fericire. Să îţi ajute El să te regăseşti căt mai repede posibl!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i asa ca e semn bun? Da, m-a sunat si mi-a spus sa nu mai plangi sa nu uit ca exista Dumnezeu. O fi vrut sa spuna altceva? Mi-a zis sa am grija de Ana... Ana doarme, am invelit-o, a zis ca-i e frig. Doru cred ca se leagana acolo si i-au inghetat mainile, am vazut eu... noapte buna domnule Bivolu! Sa aveti grija de dvs!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!