Cititorii mei

Translate

joi, 2 iunie 2011

MI-E TARE DOR DE TINE!!!




Mi-e dor de tine mami, mi-e tare dor de tine!
Mi-au curs atâtea lacrimi, nimic nu merge bine,
Mă rătăcesc pe bloguri, citesc şi recitesc,
Nu înţeleg nimic, nu mai pot să trăiesc
Cu dorul greu de tine, doar ştii cât te-am iubit
Tu putrezesti acolo, eu plâng necontenit.
Luna din ceruri plânge de mila mea copile
Iar eu de al tău dor, te-ai dus de lângă mine...
Mă arde adânc pe suflet, nu-mi pasă de nimic,
Păşesc pe străzi mecanic, mai stau să scriu un pic...
În noaptea asta neagră care de-abia începe
Am rănit doi prieteni, nu ştiu cum dau cu ţepe,
Cu săgeţi otrăvite, nu mai ştiu ce-i cu mine...
Ştiu doar atât măicuţă: MI-E TARE DOR DE TINE!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!