Cititorii mei

Translate

vineri, 24 iunie 2011

Durerea fizică





Dând naştere-n dureri cumplite,
Măicuţele-n travaliu zbiară,
Crezându-se nedreptăţite
Când naşterea nu e uşoară...

Durerea fizică se uită
Poate-ntr-o zi, un an, un ceas,
Însă în suflet adâncită
Rămâne-n veci, când ai rămas.

Pe-acest pământ, încă... respiri
În urma unei crude drame,
Chiar de mai ai trei trandafiri
Nu şti durerea unei mame.

Propriul copil mi-am îngropat
Nimic pe lume nu m-alină,
Sufletu-n mine s-a surpat,
Nimic nu-mi mai redă lumină.

Poate greșesc, poate mă-nsel,
Poate că viața e ușoară,
Poate că firea mea-i altfel...
Dar simt că totul mă doboară.

Vederea parcă mi-a pierit,
Sufletu-n mine lăcrimează,
Chiar de-aş zâmbi necontenit,
Totul, chiar totul mă-ntristează.

Încerc să fiu cât mai docilă,
Pe un nou drum, drept, să păşesc
Însă, de mine, nu am milă.
Încerc, însă nu reuşesc.

Nu-mi regăsesc pacea pierdută,
Durerea groaznic mă apasă,
Eram vitează... o redută,
Azi sunt robot pășind prin casă.

Eram vitează şi bogată
Cu doi băieţi şi două fete,
Azi sunt o şchioapă-nfometată
De lacrimi ce tind să mă-mbete.

Eram întreagă-aveam de toate,
Aveam suflet, mâini şi picioare,
El a... plecat de-acum în... noapte,
Iar eu mă scald în disperare.

Nimic nu mai e de făcut.
Flacăra n-are asemănare,
Durerea mamei ce-a pierdut
Un copil, e... enorm de mare.




4 comentarii:

  1. Dumnezeu să-l odihnească, Dana...

    Cristi şi Geanina, cu tot sufletul

    RăspundețiȘtergere
  2. Să îti dea Dumnezeu puterea de a redeveni "reduta" care ai fost. Ca să mai fii cea dinainte, este imposibil. Dumnezeu să îţi redea forţa de a renaşte totuşi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc frumos! Numai că pe zi ce trece doare mai tare, oricât de mult încerc să vă ascult sfatul tuturor, să zâmbesc şi să mă rog pentru liniştea mea, pentru mine nu contează liniştea mea, pentru mine conta să-i am pe toţi în viaţă, să-i ajut cum pot, să-i văd râzând, nu să-l îngrop eu pe el, ci ei pe mine, aşa este legea vieţii.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!